Skåp renovering.

För ett tag sedan hittade jag en anons på blocket där dom skänkte bort ett gamalt linneskåp.
Jag nappade direkt och på fem röda var vi där och lastade in de på släpet.
Med lite färg börjara det sakta att bli ett riktigt stiligt skåp.
Men det är mycket kvar att göra.
Jag har tänkte att göra det till Valters leksaksskåp då han enu inte har ett egen rum, så blir det kanon med ett stort rymligt skåp att ha hans saker i.
Min tanke är lite att på utsidan ska du se ut som ett helt vanligt vit linneskåp i gamal stil.
Men på insidan ska det vara färgsprakande och dörrarna ska vara tappetserade med något härligt barn motiv.
Här kommer en bild hur det ser ut i dags läget då jag bara målat det en gång.

Och här har vi en bild på den blivande skåpsägaren.

Nu ska ja vänta på att färgen torkar och njuta av en kopp kaffe medans plutten sover middag <3
/A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0