Valborg.

Valborg firades med nära och kära. Precis som en sådan dag skall göras enligt mig.
Dagen började med att Pär drog i väg och jobbade några få timmar.
När Pär kom hem vart det att packa lite snabbt för att sedan dar i väg mot bergen där Rolle och Marie bor.
Där bjöds det på härlig mat och gott umgänge.
Marie är en klippa i köket hon bjöd på Chillikassler med ris och en härlig grönsallad.
Efter maten drog Pär i väg till skogs med sin cross som han bygt i hop själv ( stol flickvän till en sån händig man )!
Efter massa cross åkandes och busandes med Valter ,bjöds det på en smarig efterrätt en blåbärskaka:)
Gissa om jag blev överlycklig så fika tokig som jag är !
Efter att ha vart nästan hela dagen uppe i bergen , vart det dags att rulla vidare till Anders och Mira.
Där vart det korvgrillande ,lek och skratt.
Underbar dag med underbara mäniskor, det kan inte bli bätte.!

Bjuder på lite bildern jag tog under dagen :)






/A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0